یکشنبه 31 تیر 1397

معرفی هیوندای ولوستر N اسپورت جدید

اولین محصول هیوندای با برند N که برای بازار آمریکا تدارک دیده شده به‌صورت رسمی و پیش چشم اصحاب رسانه در پیست نوربرگ رینگ آلمان معرفی شد.

 

اولین محصول هیوندای با برند N که برای بازار آمریکا تدارک دیده شده به‌صورت رسمی و پیش چشم اصحاب رسانه در پیست نوربرگ رینگ آلمان معرفی شد.

 
 
 
 
 
 

 

 

 

هیوندای ولوستر N 2019 که اولین بار در نمایشگاه دیترویت 2018 معرفی شد پرفورمنس ترین خودروی تاریخ این شرکت در آمریکا خواهد بود.

 

 

از آنجایی که فرایند توسعه این خودرو در مرکز تست نوربرگ رینگ هیوندای صورت پذیرفته بنابراین معرفی رسمی آن در جهنم سبز نیز سورپرایز کننده نیست.

 

 


آلبرت بیرمن مدیر بخش پرفورمنس محصولات هیوندای می‌گوید:




ولوستر N باعث می شود هیوندای از نظر لذت رانندگی خالص به سطح جدیدی در آمریکا برسد. این خودرو مثالی دیگر از توانایی‌های هیوندای در ساخت خودرویی اسپورت و هیجان‌انگیز با دینامیک سواری سرگرم‌کننده و قیمتی مناسب می‌باشد.

 

 

نیروبخش این خودرو پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو است که از تکنولوژی تزریق مستقیم سود برده و قدرت تخمینی 275 اسب بخاری در دور 6 هزار را تولید می‌کند. گشتاور 352 نیوتون متری ولوستر N از دورهای 1450 تا 4700 پیشرانه در دسترس می‌باشد. این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دستی با فواصل تعویض کوتاه و عملکرد هماهنگی دور پیشرانه متصل شده است. گیربکس یاد شده همچنین دارای حلقه‌های سنکرون پوشیده شده از کربن و متریال دنده تقویت‌شده‌ای است که باعث تعویض دنده‌های نرم‌تر و نیروی کمتر برای تعویض می شود.

 
 

 

این قوای محرکه با یک سیستم اگزوز فعال ترکیب می شود. اگزوز موردبحث صدای عصبی‌تری در حالت N رانندگی تولید می‌کند. همچنین یک رزوناتور صدای الکترونیکی وجود دارد که صدای طبیعی پیشرانه را افزایش می‌دهد.

 

 

 

شاسی هیوندای ولوستر N جدید با اکسل به اصطلاح حس قدرت N بهینه شده است. به لطف طراحی ویژه، گشتاور پیشرانه توربوی این خودرو با نرمی و راندمان بالا به سطح زمین منتقل می شود. ژئومتری اکسل جلو نیز برای دقت بیشتر در هنگام خروج از پیچ بهینه شده درحالی‌که سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب خاص این خودرو بوده و استحکام بالاتری دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

سیستم تعلیق این خودرو که به‌صورت الکترونیکی کنترل می شود دارای حالت متمرکز روی پیست N و سیستم کنترل انتقال جرم است که دایو خودرو در زمان ترمز گیری را کاهش داده و کنترل حرکات بدنه را بهبود می‌بخشد. این خودرو همچنین به یک دیفرانسیل لغزش محدود با سیستم هدایت گشتاور مجهز شده است.

 

 


 

منبع :   پدال




دسته بندی محصولات
عضویت در خبر نامه
ایمیل  
شماره موبایل
 
 
عضویت انصراف از عضویت
با ما همراه باشید ...

 

Telegram  ّFollow us on Instagram  ّFollow us on Linked-in  Follow us on Google plus  ّFollow us on facebook

LiveZilla Live Help